GalMUN – the impressions

mai 3, 2009 la 4:42 pm | Publicat în D`ale mele ... | Un comentariu
Etichete: ,

Motto (pentru că e la modă): „When the future’s architectured by a carnival of idiots on show, you’d better lie low” 

Dragii mei cititori, iată că, în urmă cu … vreo câteva ore, s-a încheiat (Slavă Domnului!) şi GalMUNul de anul acesta. Any impressions? Yeah. Several in fact … Read`em out!

Mda … on the whole, conferinţa a fost o experienţă interesantă şi deosebit de tumultoasă, numai bună deci pentru evitarea rutinei şcolare care (între noi fie vorba) devine de-a dreptul stresantă de-acuma. Aşadar, la overall effect, să zicem că GalMUNul mai stă cum mai stă. Însă luat pe bucaţele?

Pai, aici ar cam fi câteva comentarii de făcut. Pentru mine, conferinţa a început bine, a continuat prost şi s-a încheiat puţin mai bine (parcă). Bineînteles, totul mi s-ar fi părut mult mai plăcut dacă n-ar fi fost o Honourable Bitch care, din lipsă de ocupaţie şi simţindu-se eclipsată de ţinuta mea (vezi-Doamne) foarte  „informal” , a găsit de cuviinţă ca, în calitatea ei de « Ajutor de ajutor de Secretary General », să mă trimită acasă să mă schimb. Iar eu, am executat cuminte ordinul, ca să simtă şi respectiva că are puţină autoritate …

În ceea ce priveşte sesiunile propriu-zise ale comitetului din care am făcut parte, vă mărturisesc că ele s-au dovedit a fi fascinante. Adevărul e că, la ECOSOC, am avut de toate: intervenţii timide la început, apoi discuţii serioase, discuţii palpitante, teatru şi (în final) circ !!! Numai la noi s-au putut inventa termeni precum „GAYITY”, „GAYLOCAUST” (!) şi lista poate continua. Dar ca să zic şi ceva de bine … am cunoscut şi persoane care m-au impresionat datorită profesionalismului lor, cum ar fi Irina, Deputy Chairul nostru, care a dat dovadă de răbdare şi mult calm în câteva momente când situaţia a luat-o razna, devenind „o brambureală tipic românească” (ca să folosesc cuvintele poetului meu preferat).

În concluzie, GalMUNul a reprezentat pentru mine o experienţă demnă de povestit peste ani nepoţilor. De aceea, mă gândesc ca anul viitor să fiu din nou prezentă la datorie (ca să nu creadă vreunul că scapă de mine aşa uşor). Motion for voting the previously mentioned statement! Those in favour? 

Un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. This is out of order, requests a second. Second from Spain!
    Spain wants to sustain the ideas of India and to tell the fellow delegate that they will meet the next year too. :*
    Now I yield the floor back to the huggable delegate of India.


Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.