Superspectacular comeback (halle-fucking-lujah!)

Decembrie 19, 2008 la 10:26 am | Publicat în D`ale mele ..., Scoala | Lasă un comentariu

Whoa people! :-O A trecut incredibil de mult timp de când n-am mai scris ceva pe blog (mai bine de o lună, dacă-mi amintesc eu bine). Recunosc, ar trebui să nici nu mai ies din casă de ruşine :”> dar să zicem că la capitolul „conştiinţă” stau destul de bine (ca să nu zic că stau chiar excelent) :)) Ok 😐 excelent în niciun caz, dar … faza e că … am avut o grămadă de treabă lately … ştiţi cum e … şcoală, teze, o tonă de teme, proiecte, medii de reparat/stricat etc. You know … very time-consuming! … and energy-consuming 😕 But anyways, acum că tot sunt în vacanţă [oficial imi merge bineeee … \:D/] promit solemn că 😛 : 1. (la cererea apropiaţilor) am să-mi readuc photoblogul la viaţă … poate că am să pun chiar pozele de la mare, acum în timpul iernii 😛 2. am să finalizez pozele celor care mi le-au dat la retouch 😀 (pentru cei interesaţi de subiect … „you`ve got my number if you like what you like„)) 3. SmartAds revine cu reclame noi  4. n-am să mai intru cu mp4-ul într-o baie (NICIODATĂ!!!) şi n-am să mai trimit sms-uri de sub duş 5. am să … lupt pentru drepturile melcilor de pretutindeni şi nu în ultimul rând :> am să revin cât mai curând cu posturi incendiare, numai aici …  la „Ploaia de gânduri” :> Dar până atunci, cred că vă voi povesti cam ce-am mai făcut eu important în ultima perioadă, cu ce mă mai laud şi de-astea … şi uite aşa va ieşi un post kilometric pe care sper să aveţi răbdare să-l citiţi. 😀

Mai întâi: FILMUL! În cadrul Săptămânii liceului, clasa noastră a avut onoarea să participe la Sesiunea de proiecte video cu „Journey to the Center of Adolescence”. Proiectul ăsta a picat numai bine într-o perioadă în care aveam nevoie să mă gândesc şi la altceva în afară de  :-” … criza mea de adolescenţă :”> Pe bune, chiar îmi era dor să mai lucrez la un film şi când a apărut ideea asta am fost super-încântată, am promis că-l voi promova pe blog şi uite că asta fac acum 😀 Ei bine, de ceva timp filmul poate fi vizionat şi pe Youtube …  Bloopers comming soon. Nu ştiu ce cred colegii mei, dar eu zic că proiectul ne-a ieşit destul de bine, mai ales că toţi am muncit îngrozitor de mult. Oricum, eu sunt foarte mândră de el and everytime I watch it it`s like … 300 heartbeats/frame :X

Moving on to Halloween. Da, anul ăsta am sărbătorit Halloween-ul în adevăratul (?) sens al cuvântului, participând mai exact  la „Qui a peur de la littérature française?”. Concursul a avut loc la Biblioteca Franceză şi a fost unul foarte interesant, având în vedere că participanţii trebuiau să prezinte un personaj al literaturii franceze costumaţi adecvat :> Eu m-am distrat de minune (şi în timpul concursului şi la mini-party-ul de după), iar pentru interpretarea lui Gavroche din „Mizerabilii” m-am ales şi cu premiul 3 😀

„Ca să nu-mi mai stric vreo medie semestrul acesta, mam’ mare, mamiţica şi tanti Miţa mi-au promis că mă duc în Bucureşti de … nu de 10 mai, ci de 13 decembrie” 😛 Rings any bells? :)) Într-adevăr, pe 13 decembrie am fost la Bucureşti pentru alt concurs de franceză, Dictée des Amériques! Again, I had a  whale of a time … totul a fost suuper: organizarea, Institutul Francez, tipii care vorbeau numai franţuzeşte … Just loved the atmosphere! Et les joli mecs du métro aussi :>:>:> M-am descurcat destul de bine şi la concurs, dar gata! La anu` vreau la Quebec!!!! 

dictee

Şi dacă tot suntem la capitolul „french”, hai să vă arăt la final şi proiectele pe care le-am făcut pentru ora de limba franceză, alături de colaboratorii mei fideli ofc :> Behold pălăria ” Like a :-” (woooo!!!) „şi calendarul cu scriitori 😀 

palarie

calendar

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

