Top 5 favourite songs performed in movies

octombrie 28, 2008 la 12:43 pm | Publicat în Top 5s | 2 comentarii

Ati observat vreodata ca in fiecare film dragut pe care il urmariti este cate o melodie draguta? … 😀 … Nu? 😦 … Eu am observat si am adunat aici 5 dintre favoritele mele. Check`em out!

Locul 5I Will Be Around (Read It And Weep). Ok, stiu ca filmul are o pronuntata nota idilica si ca face parte din categoria filmelor la care se uita in disperare fetele de clasa a 6-a/a 7-a, DAR (!) melodia e simpatica, iar tipul nu e numai dragut, ci stie sa si cante.

Locul 4 – Avand in vedere filmul despre care e vorba, sunt sigura ca cineva ar fi vrut sa pun cantecul de la final doar de dragul replicii pe care mi-a dat-o bunica mea la momentul respectiv. :)) Eu am ales insa alt cantec, unul mai revoltat & revolutionar. Am pus video-ul asta (si nu cel cu repetitia din garaj) pentru ca scena mi se pare mortala! :)) „GO OUT THERE AND ACT LIKE KEITH!” =)) Jamie Lee Curtis rocks that role! Si la solo puteam sa jur ca s-a nascut cu chitara in mana! Aaa, da … si sa nu uitam de Chad din public :>

Locul 3 – N-am crezut niciodata ca as putea sa admir atat de mult o persoana blonda si imbracata in roz, but this one`s a killer! Pe scurt: un moment clasic, celebru, memorabil.

Locul 2 – Urmeaza faza mea preferata din P.S. I Love You, cea care la inceput m-a dezamagit cel mai mult (prietenii stiu de ce), dar care pe parcurs m-a facut sa rad cu lacrimi. =)) „As Gerry would say, let`s get the party started!”. (Sa fiti atenti cum canta preotul!)

Locul 1 – „Asta e maxim din ala cu COMBO!” (am citat). Mda, this is a song for Dirty Diana :> … B flat!

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. irinash mami :-W

    Locul 3 – N-am crezut niciodata ca as putea sa admir atat de mult o persoana blonda si imbracata in roz, but this one`s a killer! Pe scurt: un moment clasic, celebru, memorabil.

    ce a fst aia?cu mn cum ramane?:((

    • Nu te-am prea vazut imbracata in roz dar … stii ca te iubesc, nu? :>


Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.