Obiectul BOMBĂ

decembrie 22, 2008 la 12:48 pm | Publicat în Damn Funny Stuff, Scoala | Un comentariu

Deşi nu-mi face plăcere să recunosc, de când sunt în clasa a 10-a, am observat că s-a creat o legătură mai profundă între eul meu liric şi matematică, lucru care mă surprinde, având în vedere cât de “drag” mi-a fost obiectul ăsta până acum. Dar oare care or fi cauzele acestei legături?? (stau eu şi mă întreb) …

 

Păi … în primul rând ar fi faptul că matematica a devenit cel mai bombastic, fantastic, supercalifragilistic obiect din orar … asta fără să mai menţionez şi înclinaţiile lui semi-oculte. I mean, numai la mate poţi găsi:

 

Lecţii BOMBĂ:

 

blog32

 Formule BOMBĂ:

blog53

blog61

Formule secrete:

blog8

Întreg caietul de mate a devenit (săracu`) … BOMBĂ!

blog11

Apoi, cum am putea să-l uităm pe proful nostru, care e mult prea tare! (şi chestia asta o zic fără nicio urmă de ironie). Nu numai că obişnuieşte să întârzie cu corectarea lucrărilor de fiecare dată când are Steaua meci, dar ne mai spune şi o grămadă de chestii interesante, pe care am simţit nevoia să le notez pe ultima pagină a caietului BOMBĂ. Check them out:

 PREDAREA LECŢIILOR:

  • Dacă ţine apă e concavă, dacă nu ţine apă e convexă.
  • … Adică imaginea mediei aritmetice e mai mică decât media aritmetică a valorilor! Numai Doamne-Doamne putea crea aşa o funcţie!
  • Pe planeta asta, pentru a>1 s-a introdus „a la puterea radical din 2″ […] şi aşa a intrat pe uşa din spate a istoriei „a la puterea radical din 2″.
  • Dacă vă întreabă cineva pe stradă, la un stadion, … ce înseamnă „a la puterea radical din 2″, nu-i spuneţi că e a ori a ori … ori a de radical din 2 ori.

EXERCIŢII & PROBLEME:

  • Facem un tabelaş.
  • Şi ce se întâmplă cu graficul? Se răsuceşte. Şi pe partea cealaltă nu ţine apă.
  • Şi treaba asta se poate demonstra: 1. prin monotonie; 2. prin reducere la absurd; 3. sună un prieten; 4. căutam funcţii convexe, funcţii concave …
  • În preajma Crăciunului: Ia să cântăm: “Domn, Domn, ordonează pe radical din 3; radical indice 3 din 5 şi radical indice 4 din 8.”

ASCULTAREA ELEVILOR:

  • Nu te lua după clasă! Clasa-ţi vrea răul!
  • Trage o bară verticală acolo şi claxonează!
  • Acum uneşte punctele şi vezi că ţine apă dacă plouă.
  • Scrie: radical mare, înalt
  • Trebuie să schimbi baza dacă vrei să treci oceanul.
  • Care-i formula magică?
  • Ecuaţia admite o singură soluţie … Care este aia? Ghici ghicitoare! Mergeţi la mama Omida … :>

ÎN CLASĂ:

  • Despre importanţa materiei: Doctor dacă te faci … viruşii ăia se înmulţesc după o funcţie şi trebuie să faci graficul, să vezi: mor oamenii? nu mor oamenii?
  • Ştergeţi a 3-a tablă.
  • Către o elevă care vrea să ducă bradul clasei în amfiteatru: Uite, te ajută un băiat, să mai chiulească şi el … Da` ai grijă să nu se electrocuteze!

CHESTIUNI ARZĂTOARE LA ORDINEA ZILEI:

  • Despre criza economică: Un stat nu prea dă faliment, decât în cazul unui război mare … Se scufundă Europa, vin gheţarii peste noi …
  • Dar chinezii se pot înmulţi mai repede acum pentru că li s-a scos limita de 1 copil. Plăteşti o taxă şi faci … 2,3 copii. Şi populaţia s-a dublat mai mult.
  • Despre maşini: Mare mai e bâzdâgania, costă numai 9841 de euro.
  • Aşa a fost şi cu carnea de porc. Cei care au ţinut post i-a ferit Doamne-Doamne. Cei care au mâncat carne … au puţină dioxină.
  • Despre creşterea animalelor: Puiul, în loc să-i facă gimnastică, ca să crească, să-l alerge prin curte … îl ţin în lumină.

Pretty funny, huh? 😀 Adevărul e că dacă proful n-ar avea un simţ al umorului atât de bine dezvoltat, orele noastre de mate ar fi muuuuult mai plictisitoare 😦

Un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. cu bombe sau fara…tot mi se pare o vesnicie pana trece ora de mate :-<


Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.